Ceník

Uvědomuji si, že při výběru partnera je jedním z klíčových parametrů cena za služby. Věřím, že vám tento orientační ceník pomůže usnadnit v rozhodování.  Finální cena je stanovena na základě rozsahu práce.

SPRÁVA KAMPANÍ

cena od 10 000 Kč / měsíc

Firmy s měsíčním rozpočtem do cca 40.000 Kč
  • správa v reklamních systémech Google Ads, Sklik (Zboží) a Meta
  • určení dlouhodobé strategie pro dosažení cílů
  • správa analytických nástrojů, tak aby stále správně měřily
  • přicházení s novinkami v oboru a testování
  • pravidelné nasazování novinek a akcí, které u vás právě probíhají
  • pravidelný reporting (Google Analytics a Looker Studio)

SPRÁVA KAMPANÍ

cena od 15 000 Kč / měsíc

Firmy s měsíčním rozpočtem do cca 80.000 Kč
  • správa v reklamních systémech Google Ads, Sklik (Zboží) a Meta
  • určení dlouhodobé strategie pro dosažení cílů
  • správa analytických nástrojů, tak aby stále správně měřily
  • přicházení s novinkami v oboru a testování
  • pravidelné nasazování novinek a akcí, které u vás právě probíhají
  • pravidelný reporting (Google Analytics a Looker Studio)
  • navíc správa v reklamních systémech Heureka, Glami a LinkedIn
  • individuální pomoc s kreativou

SPRÁVA KAMPANÍ

cena od 20 000 Kč / měsíc

Firmy s měsíčním rozpočtem od cca 80.000 Kč
  • správa v reklamních systémech Google Ads, Sklik (Zboží) a Meta
  • určení dlouhodobé strategie pro dosažení cílů
  • správa analytických nástrojů, tak aby stále správně měřily
  • přicházení s novinkami v oboru a testování
  • pravidelné nasazování novinek a akcí, které u vás právě probíhají
  • pravidelný reporting (Google Analytics a Looker Studio)
  • navíc správa v reklamních systémech Microsoft Ads, LinkedIn, Zboží a Heureka
  • individuální pomoc s kreativou
  • správa v dalších systémech na základě domluvy
  • možnost individuálního reprotingu v Looker Studio s napojením dat z vašeho CRM

analytika

cena podle rozsahu

Nastavení měření webu a analytiky
  • nasazení a nastavení Google Tag Manageru
  • nastavení a kontrola cookie lišty včetně consent modu
  • nastavení hlavních měříchích nástrojů
  • nasazení konverzních a remarketingových kódů
  • nastavení událostí micro-konverzí a konverzí
  • nastavení Google Analytics pro správné měření dat

audit

cena od 3000 Kč

Audit webu, analytiky a reklamních účtů
  • základní analýza webu z pohledu UX a SEO
  • kontrola nastavení a měření analytiky
  • detailní analýza vašich reklamních účtů
  • feedback na dosavadní správu kampaní
  • know-how s tipy a sreeny pro zlepšení
  • online prezentace, která vám zůstane

školení

cena od 5000 Kč

Individuální školení jak začít s online reklamou
  • poradím, jak nejlépe rozjet váš web nebo e-shop
  • must have technické prvky a analytika
  • strategie, co sledovat a jak vyhodnocovat kampaně
  • základy nastavení účtu, analytiky, kampaní, ...
  • pár užitečných tipů a triků, které málo kdo využívá
  • online prezentace, která vám zůstane

REFERENCE

Digital Marketing Expert at ERGO

Spolupráce s Jiřím byla zábavná a inspirující. Vždy byl připraven na naše meetingy a jeho doporučení pro naše kanály s pojištěním (AXA) dávala smysl a posouvala náš projekt kupředu. Je opravdu příjemné, když jednáte s někým, z koho cítíte, že váš projekt opravdu důkladně zná a nemá vás jen jako další položku na seznamu. Díky Jirko!

Marketing & Sales JABLOTRON ALARMS a.s.

Jirku můžu jedině doporučit! Efektivní spolupráce často na rámec standardu. Profesionální přístup a příjemné vystupování!
 

Head of Digital at Footshop

Na Jirkovi jsem během téměř 3 společných let v Marketupu nejvíc oceňoval jeho přístup, zodpovědnost a spolehlivost. Nad kampaněmi přemýšlel, snažil se v nich hledat souvislosti a proaktivně přicházet s nápady co vylepšit a vyzkoušet. Za výsledky kampaní a jejich progres si bral zodpovědnost a své klienty takto posouval a rozvíjel. A je to super člověk do týmu. Díky!

Co-fouder at KouzelnáEla.cz

S Jirkou jsem měla možnost spolupracovat v rámci agentury Marketup na kampaních pro několik klientů. Velmi jsem ocenila, jaký má Jirka smysl pro detail a přesnost. Vždy se snažil přinášet nové podněty, co bychom v rámci kampaní či analytiky mohli vylepšit nebo upravit. Zároveň má vždy přehled o tom, jaké taktiky a kreativy u klienta běží a s jakými rozpočty. Svoji práci Jirka bere zodpovědně a pokud je třeba neváhá zasednout k nastavení i později večer nebo o víkendu. Na schůzky je Jirka vždy připraven a dokáže tak reagovat i na záludné otázky kolegů či klientů. Je vidět, že online marketing ho baví a odráží se to v každodenní komunikaci. Pokud byste měli v budoucnu příležitost s Jirkou spolupracovat, určitě neváhejte, sednete si jak po pracovní stránce, tak i té lidské.

Máte zájem o mé služby? Napište mi: